Tuesday 12 April 2011

masanya hampir tiba (bila aku bosan dengan notes..)

I'm still having less than 1 weeks..  owh, can't belive it!!! the time is so fast..

tak sangka sebelum ni rasa lambat lagi... sekarang udah tidak lambat dong!!! sikit lagi.. pulun aku pulun. =)
CAbaran kali ini sangat banyak. Setiap malam aku dengar "Cina" tu berkaroke, berpesta dengan speaker nya yang kuat.. siang pula dihiasi bunyi tembakan di padang sasar Bukit Gambir.Then, masalah nak tidur kadang-kadang berlaku. Sampai takut nak tidur malam sebab apa?? sebab takut tak leh tidur..hehehe
Segalanya lah nak datang waktu sekarang.

Kadang-kadang semangat hilang, sangat bosan, tension..tapi, hanya mampu diam. Semua orang mengalami benda yang sama..yang bezanya cara kita hadapi dan tangani. Aku cuba bersabar dengan dugaan ni. Mungkin ada hikmahnya. Apabila stress tu datang aku cuba hadapi dengan tenang.. Reading Al-Quran is the best thing to help this.. I'm reaaly admit..
Satu lagi..kalau aku nak tangani tension ni, aku suka menikmati indahnya alam ni. sangat cantik walaupun orang lain kata biasa sahaja. Diorang ni...tengok macam mana??? huhu... nikmati sorang2 je lah. hmmmm

Benda yang yang aku selalu buat semetinya dengar lagu..sampai dah bleh hafal la semua lagu kat radio tu.. Duk ulang jer.. kadang2 bosan gak.. tapi, memang kena dengar la..bunyi pesta tu kuat sangat.. huhuhuhu

sekarang stop sebentar dari study dari pukul 8.30 malam tadi.. 2jam lebih gak la..
So, now i need to move on on next topic.. stop for a while..

Daaaaa.... (bila aku bosan dengan notes....)

No comments:

Post a Comment