Friday 10 June 2011

my future forwards

ok..i'm just finishing my attachment today.

Banyak benda yang aku belajar dari sana. Nama ubat, kaunselling, cara nak serve customer. banyak pengalaman la dapat. Ada jumpa customer yang mengada2 la, drug addicted la.. Mmg pelik. hehe
Tapi, best. Tak semua akan dapat macam ni. After discusssion dengan Pharmacist kat situ, he said "kamu tiada kriteria untuk jadi komuniti farmasi".. hehe.. Agak dah.. aku bukan jenis nak buka bussiness ni. Dia kata aku lebih sesuai belajar ke arah akademik.
Hmm.. kadang orang tengok luar aku macam hebat, pandai.. tapi, aku sederhana jer. So, i need to learn more for my future. Maybe, in the next future aku mampu buat somethings yang orang tengok aku tak mampu.. kan..kan??

My result plak.. Banyak peningkatan. Tak pernah terfikir akan dapat macam ni. Biarpun ramai yang lepas 3, belum lagi masa aku. Bila cek result for the second time, memang berubah. PNGK pun dah naik.. Insyaallah, akan aku usahakan lagi sampai impian aku tercapai.

From now, I need to think for my future. Apa bidang yang aku nak.. aku tak nak setakat belajar tapi tiada hala tuju. INSYAALAH semoga diberi petunjuk dan hidayah untuk memilih yang terbaik dalam hidup.. AMINN..

No comments:

Post a Comment