Wednesday 30 May 2012

aku dan examination

Assalamualaikum...

Tiba-tiba terpikir nak post kat sini sebab akaun FB dah deactivate buat sementara.
So apa yang aku nak cerita??
seriusly hormone tak stabil because exam is around the corner. Aku tak tahu la apa yang aku buat sekarang. Yes I am studying.. till the end, Never give up my dear self.. =)

Dalam keadaan macam ni kadang2 perlukan orang untuk tenangkan hati. Yang pasti semua orang dalam keadaan yang sama..semua alami apa yang aku alami. Tapi tak tahu sejauh mana mereka hadapi.
Saya mencari dia.. seorang Kawan yang tak pernah putus membantu aku walau dari jauh. Kadang2 aku takut dia fikir dia kawan di waktu aku susah sahaja. Tapi tak dapat dinafikan dia lah yang aku yakin dapat memberi semangat walaupun kadang2 dia tak faham apa yang aku rasa.

Segala jawapan yang dia beri sentiasa bagi positive feedback kat aku. kadang2 dia datang tanya what my problem.. kadang2 aku yang cari dia ngadu segala apa yang aku rasa. Dia sangat bersabar dengan setiap karenah aku. Aku tak pernah jumpa "kawan" yang macamni. Takut la jugak dia tak dapat rasa setiap penghargaan aku untuk dia. Kadang2 bila kita gembia kita akan terlupa mereka yang sentiasa membantu. Semoga aku dijauhkan dr sifat itu Ya Allah..

Dan aku hanya harap dia akan kekal kawan sampai bila2. orang akan kata suasah nak jumpa lelaki perempuan jadi kawan baik. Tapi for my case, entah.. tak dak la baik sangat. Saling contact bila perlu saja. Semoga tidak ada apa2 yang berlaku. InsyaALLAH..

my examination.. feeling really tough.. no doubt!. Tapi kena cuba cuba. kawan aku kata dah 5 sem kita tempuh, InsyaALLAH yang ni pasti boleh. ameeeennn..

semoga usaha dan doa saya diiringi keberkatan dan kejayaan oleh Mu. =)




dari saya.. minemine.

No comments:

Post a Comment