Saturday 31 December 2011

SELAMAT TINGGAL 2011, SELAMAT DATANG 2012


ASSALAMUALAIKUM..
hehehe.. usia dunia bertambah lagi. Usia kita pun semakin menghampiri penghujungnya.. Alhamdullilah 2012 telah pun datang. SELAMAT TAHUN BARU. 
Setiap kali tiba tahun baru, orang akan mula cakap pasal azam baru.. apa azam baru aku??? ahaaa.. tak pernah specific pun setiap tahun. Dengan harapan dan niat setiap kali tahun baru tiba ada perubahan yang lebih baik. Aku mengharapkan 2012 aku akan menjadi orang yang lebih bersabar. Lebih bertambah apa yang kurang di hati ini. 

Let's forget everything yang tak elok tahun 2011 yang baru berlalu beberapa minit ni.. Banyak perkara berlaku, suka duka, tangis tawa, macam-macam la. Nak ingat pun macam banyak sangat kan?? heheheh.. 

Bila dah masuk 2012 ni, maksudnya exam pun dah nak hampir la.. ada la baki lagi 2hari. waaaa~ takuttt!!!.. Tak tergambar apa yang dirasa ni. huhuhu. 
yang pasti tak sabar nak menghabiskan semua ni. Sabar diriku..tak lama dah.. 2 minggu je lagi. Then, merdeka la untuk sebulan.

Bila dah masuk 2012, maksudnya aku semakin hampir dengan usia 22. ooowwwhh..apakah yang akan berlaku diusia ini??? can't imagine. Diharapkan aku lebih matang dalam menghadapi apa2 situasi. 
Yang pasti aku mengharapkan 2012 yang tiba ni lebih baik dari sebelumnya. baik dari segi diri, akademik, hati, kawan2, keluarga dan segala hal la yang aku lalui. 

So, jom kita bersedia dengan segala hal. paling dekat bersedia dengan EXAM!!!  usaha, doa, tawakal

SEMOGA BERJAYA!!

No comments:

Post a Comment